Reserveren bij Brasserie Het Notariaat in Nijlen

Leg jouw reservatie vast bij Het Notariaat

DD slash MM slash YYYY

Reserveer jouw tafel bij Het Notariaat

Plan jouw bezoek aan Het Notariaat, jouw brasserie in Nijlen. Reserveer via het formulier hierboven. Of neem telefonisch contact op. 

Kies je datum en uur, geef het aantal personen door en rond je reservatie af in een paar klikken.

Kom je met een groep van meer dan 10 personen? Neem dan even rechtstreeks contact met ons op. Samen bekijken we de beste formule.

We houden je tafel tot 15 minuten na het gereserveerde uur vrij. Kom je toch later aan? Geef ons dan even een seintje. 

Openingsuren

Woensdag & donderdag: van 09:00 tot 20:00u

Vrijdag & zaterdag: van 09:00 tot 21:00u

Keuken open tot 30 min. voor sluitingstijd

+32 34 303 949

Het Notariaat gezellig tafelen

Onze tevreden klanten aan het woord

Het Notariaat plaats foto
4.5
Gebaseerd op 385 beoordelingen
powered by Google
Peter Van Nuffel profielfoto
Peter Van Nuffel
8 maanden geleden
Heel vriendelijke bediening.
Igor profielfoto
Igor
10 maanden geleden
Zeer vriendelijke bediening. Gezellig voor een apéro op terras of snelle lunch. Zeker ook een aanrader voor het avond diner . Ruime keuze uit een vaste kaart en enkele suggesties. Wij zijn fan.
Yasmina B profielfoto
Yasmina B
1 jaar geleden
Zeer aangenaam adresje! Ze hebben een uitgebreide kaart waar iedereen wel iets kan vinden wat hen smaakt. De salade geitenkaas is superb en enorm gul in portiegrootte 😊 Aanrader!
Marianne Wouters profielfoto
Marianne Wouters
1 jaar geleden
Kristof Olieslagers profielfoto
Kristof Olieslagers
1 jaar geleden
Thomas Everix profielfoto
Thomas Everix
2 jaar geleden
Heerlijk geluncht! De kaart is gevarieerd (wafels, foccacia, pasta, maar ook vol-au-vent enzo) zonder té uitgebreid te zijn, wat ideaal is. De ribbetjes waren tóp! Lekker mals en overheerlijk sausje 🤤 Ondanks dat het best druk was, heb ik niet lang moeten wachten en bleef het personeel vriendelijk en relaxed.
Kim Melis profielfoto
Kim Melis
2 jaar geleden
Zeer vriendelijke bediening, hele mooie zaak. Het eten was hemels. Niks op aan te merken. Het is voor mij 40 minuten rijden, maar ik kom snel weer terug.
Cindy Herchuelz profielfoto
Cindy Herchuelz
3 jaar geleden
Lekker luxe ontbijt. Vriendelijke mensen. Goeie service. Wij komen terug.